Golf Plaisir ja Suomen golfliitto aloittavat yhteistyön

Suomen parhaana golfmatkajärjestäjänä juuri palkittu Golf Plaisir on tunnettu Skandinaviassa, mutta vielä varsin uusi toimija Suomessa.

Golf Plaisirin tie golfmatkojen järjestämisen parissa alkoi vuonna 1992, ja se on tänä päivänä Pohjoismaiden johtava golfmatkajärjestäjä. Suomessa Golf Plaisir aloitti vuonna 2019. Yhdessä matkajärjestäjä Apollon (Suomessa Apollomatkat), hyvinvointikeskus Playitasin, Lime Travelin sekä Xtravelin kanssa Golf Plaisir muodostaa DER Touristik Nordic AB:n.

Golf Plaisir työllistää tällä hetkellä Suomessa kolme työntekijää. Lisäksi Golf Plaisirilla on neljässä matkakohteessa kuluvalla kaudella suomalainen golfisäntä, joka työskentelee kohteessa useamman kuukauden kerrallaan.

 

 

Golf Plaisirin tavoite on kasvattaa yrityksen tunnettuutta Suomessa ja tarjota suomalaisille golffareille toimivan konseptin mukaisia valmiita viikon golflomia suosittuihin kohteisiin Euroopassa ja Euroopan lähialueilla. Lisäksi Golf Plaisir tulee kasvattamaan suomalaisille golffareille suunnattujen teemamatkojen määrää etenkin opetusmatkojen osalta sekä golfliiton kanssa yhteistyönä toteutettavien Golf50+ -teemamatkojen osalta.

Golf Plaisirin matkassa maailmalle suuntaa vuosittain tällä hetkellä n. 17 000 golffaria. ”Konseptimme on toimiva ja sekä ryhmät että yksittäiset asiakkaamme kokevat palvelumme mutkattomana ja pitävät kohteista joihin teemme matkoja vuodesta toiseen. Lisäksi asiakkaamme arvostavat sitä, että meillä on monessa kohteessa todella hyvät tiiajat ja päivä green fee käytössä.”; summaa Jenni Vellonen, joka työskentelee Golf Plaisirin Helsingin toimistolla ja on kuluneen vuoden aikana ottanut vastuuta Suomen liiketoiminnasta.

”Golf50+ yhteistyön myötä tulemme monta askelta lähemmäksi golfareita ja pääsemme luomaan ja toteuttamaan golfmatkoja, joissa keskitytään golfin lisäksi henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Tuodaan iloa ja hyvää oloa golffareille ja kipinää golftreeniin, pelaamiseen ja golfystäväpiirin laajentamiseen. Golf50+ matkat ovat suunnattu erityisesti heille, joille golfin sosiaalinen merkitys on tärkeää. Golf Plaisir haluaa olla nyt ja jatkossa mukana lisäämässä golfin yhteisöllisyyttä.”, Jenni kertoo.

”Golf Plaisir ehdotti selkeää yhteistyömallia ja lisäarvoa meidän Golf50+-konseptille. Heillä on huipputiimi matkailun ammattilaisia ja hyvä draivi tekemisessä. Yhteistyökumppanuuden myötä pystymme hyödyntämään golfiin liittyviä matkapalveluita entistäkin monipuolisemmin ja tehokkaammin”, kertoo Head of Sales and Marketing Kimmo Rantamäki Golfliitosta.

Golf Plaisirin matkassa maailmalle suuntaa vuosittain tällä hetkellä noin 17 000 golfin pelaajaa. ”Konseptimme on toimiva ja sekä ryhmät että yksittäiset asiakkaamme kokevat palvelumme mutkattomana ja pitävät kohteista joihin teemme matkoja vuodesta toiseen. Lisäksi asiakkaamme arvostavat sitä, että meillä on monessa kohteessa todella hyvät tiiajat ja päivä green fee käytössä”, summaa Jenni Vellonen.

Kuvassa: Johanna Ahti ja Juha Korhonen Golfliitosta sekä Jenni Vellonen ja Erika Salonaho Golf Plaisirista.